zebrapps.ai image

‫🎢 עולם הטלוויזיה עובר טלטלה!‬

היי, קוראים לי יובל, ואני כאן כדי לשתף אתכם בסיפור שמטלטל את עולם הטלוויזיה והסטרימינג. תחזיקו חזק, כי זה הולך להיות מסע מפתיע!
🤯 תתארו לכם לאבד 4.3 מיליון דולר ביום!
חברת דיסני נמצאת בעיצומו של סכסוך עם גוגל, או יותר נכון, עם YouTube TV. הסיבה? חוזה הפצת תוכן חדש שלא מצליחים להגיע להסכמה לגביו. והתוצאה? דיסני מאבדת, על פי הערכות, 4.3 מיליון דולר ביום בהכנסות! כן, קראתם נכון. כל יום שעובר ללא הסכם, זה עוד יום של אובדן הכנסות משמעותי.
הכל התחיל כשערוץ ABC וערוצי ESPN של דיסני ירדו מהשירות ב-30 באוקטובר בחצות. גוגל מאשימה את דיסני בשימוש בטקטיקת משא ומתן אגרסיבית, ואילו דיסני טוענת שגוגל מסרבת לשלם תעריפים הוגנים עבור התוכן שלה.
אבל הסיפור לא נגמר שם! הסקר של Drive Research חושף ש-24% מלקוחות YouTube TV ביטלו או מתכננים לבטל את המנוי שלהם בעקבות הסכסוך. זה לא משאיר את גוגל אדישה, והם מציעים ללקוחות זיכוי של 20 דולר במהלך השבתה.
🤔 אז מי ינצח בקרב הענקים הזה?
האם דיסני וגוגל יגיעו להסכם וישימו סוף לשביתה הווירטואלית הזו? ואולי דווקא השבתה ממשלתית כלשהי תיגמר קודם? מי יודע...
בעולם של היום, שבו התוכן הוא המלך, מאבקי כוח כאלה הם לא נדירים. מה דעתכם, חברים? האם זה מחיר שצריך לשלם כדי ליהנות ממיטב התוכן? ואיזה צד לדעתכם ינצח בקרב הזה?