חברים, יש לי חדשות מרעישות לחובבי משחקי ה-Xbox ולכל מי שאוהב סיפורי תהפוכות בעולם הגיימינג!
זוכרים את המשחק הממכר Towerborne? משחק אקשן-תפקידים בסגנון צד-מגולל (Side-Scrolling) שגרם לנו להתרגש ולצלול לעולם פנטזיה קסום? אז יש לו סיפור מעניין לספר!
המשחק, שתוכנן לצאת כמשחק חינמי אונליין, עבר שינוי כיוון דרמטי! במקום החוויה החינמית, Towerborne הולך לצאת כמשחק בתשלום, אבל עם טוויסט מגניב - אפשרות לשחק אותו גם אופליין! כן, כן, קראתם נכון!
טרישה סטופר, מנכ"לית חברת Stoic שמפתחת את המשחק, אומרת: "אתם תקבלו חוויה מלאה ובבעלותכם לצמיתות, עם אפשרות למשחק אופליין ושיתוף פעולה אונליין".
אתם מבינים את המשמעות? לא עוד תלות בחיבור אינטרנט יציב! אפשר פשוט לשחק בנחת גם בלי להיות מחוברים לרשת. זה כמו למצוא אוצר במשחק ואז לשמור אותו אצלך לנצח! 😎
אני אישית אוהב את הרעיון של משחק בתשלום עם אפשרות אופליין. זה נותן תחושה של בעלות אמיתית על החוויה, ומי יודע, אולי אפילו נשמור את המשחק הזה לילדינו בעתיד... 📀
אז מה אתם אומרים, חברים? האם אתם מעדיפים משחקים בתשלום עם אפשרות אופליין, או שאתם יותר מחוברים לחוויה החינמית אונליין? בואו נדבר על זה! 🤓

