zebrapps.ai image

‫🎮 גיימינג ללא גבולות: מהפכת החנות החדשה של ‪GOG‬ 🎮‬

חברים, תנו לי לספר לכם על מהפכה קטנה בעולם הגיימינג! 😎
זוכרים את GOG, חנות המשחקים הדיגיטלית שהרימה את הכפפה והציעה משחקים ללא DRM? אז יש חדשות מרעישות! GOG, שהתחילה את דרכה ב-2008, נפרדת מחברת CD Projekt, אחת ממייסדותיה.
והסיפור הזה מסקרן במיוחד: מייסד-שותף של GOG, מיכאל קיצ'ינסקי, קנה את החנות הדיגיטלית ואת פלטפורמת הגיימינג המקוונת GOG Galaxy מחברת CD Projekt (שהוא גם ייסד!) בסכום של 25.2 מיליון דולר. כן, כן, קראתם נכון!
אבל החלק הכי מעניין הוא שהחזון נשאר אותו חזון: משחקים ללא DRM! לפי ההודעה הרשמית, GOG מחויבת יותר מתמיד למטרה הזאת. הם תמיד האמינו בערכים חזקים ועקרונות ברורים, והנה עכשיו, עם העצמאות החדשה, הם יכולים להמשיך במשימה החשובה הזאת.
תחשבו על זה כמו סיפור התבגרות של חנות משחקים עם חזון ייחודי. כמו ילד שעוזב את הבית כדי למצוא את דרכו בעולם, אבל נשאר נאמן לשורשים שלו. GOG מתבגרת, מתנתקת מהחברה המייסדת, אבל שומרת על הלהט וההתלהבות שלה למשחקים חופשיים מכבלי DRM.
האם זה העתיד של תעשיית הגיימינג? האם נראה עוד חנויות דיגיטליות הולכות בדרך עצמאית? 🤔 חברים, בואו נדבר על זה! מה דעתכם על המהלך הזה? האם זה צעד קדימה לעולם הגיימינג החופשי?