חברים, היום אני רוצה לספר לכם על תכנית מסקרנת של ענקית הקמעונאות, אמזון, שתופסת כותרות בעולם הטכנולוגיה. תחזיקו חזק, כי אמזון הולכת להפתיע אותנו שוב!
אתם מכירים את אמזון כאתר קניות מקוון, אבל מה הייתם אומרים אם אמזון הייתה פותחת סופר-מרקט ענקי ממש פה, ליד שיקגו? 🤯 כן, זה בדיוק מה שקורה!
אז ככה: ועדת התכנון של אור�לנד פארק, פרבר של שיקגו, אישרה את הצעתה של אמזון לפתח 35 אקרים של קרקע למרכז קניות עצום בגודל 229,000 רגל רבוע! זה כמו שילוב של סופר, חנות כלבו ומרכז הפצה של אמזון, הכל במקום אחד.
תתארו לכם שאתם יכולים ללכת לסופר, לקנות את כל המצרכים לבית, ואז גם לאסוף את החבילות שלכם מאמזון באותו המקום! 🛒 זה שילוב של חוויית קניות מסורתית עם הנוחות של הקניות המקוונות.
הסופר-מרקט הזה יהיה כמו שילוב של חנות וואלמארט וסופר-פארם, עם כל מה שאנחנו אוהבים באמזון. תוכלו למצוא שם מזון, מוצרים לבית, ואולי אפילו שירותי הכנה ומזון מוכן. והחלק המגניב באמת? מאחורי החנות יהיה מרכז הפצה של אמזון, ממש כמו מחסן ענקי!
אני מתלהב מהמחשבה על איך אמזון ממציאה מחדש את הקניות. זה לא רק על נוחות, אלא על חוויה שלמה. 🤖 אז חברים, מה אתם חושבים על הרעיון הזה? האם הייתם מבקרים בסופר-מרקט של אמזון? ואיזה מוצרים הייתם רוצים למצוא שם? בואו נדבר על זה!

