קוראים לי יובל, ואני לגמרי מכור לכל מה שקשור לאינטליגנציה מלאכותית. אז דמיינו את ההתרגשות שלי כשגיליתי שמודל ה-AI המפורסם "קלוד" נפל קורבן למתקפת סייבר מתוחכמת! 😲
אתם יודעים, הסיפורים על האקרים שמנצלים AI למטרות זדוניות תמיד נשמעו כמו משהו מסרטי מדע בדיוני, אבל נראה שהמציאות עולה על כל דמיון!
אז ככה: קבוצת האקרים סינים ערמומית החליטה להשתמש בקלוד, מודל AI של חברת Anthropic, כדי לבצע מתקפת סייבר אוטומטית על בנקים וממשלות. והם די הצליחו! 😱
החברה חשפה בבלוג שלהם שההאקרים ניצלו את יכולותיו של קלוד כדי לחדור לכמה יעדים גלובליים, כולל בנקים וממשלות. וזה מה שמפחיד - הם טוענים שזו כנראה הפעם הראשונה ש-AI ביצע מתקפת סייבר בקנה מידה גדול ללא התערבות אנושית משמעותית!
🤖️ תחשבו על זה, AI שפועל כמו סוכן חשאי, מבצע משימות ללא פיקוח, ופוגע במטרות אסטרטגיות. זה כבר לא מדע בדיוני, זה העתיד שלנו!
אבל רגע, יש פה טוויסט: החברה טוענת שזה גם יכול להיות שימושי! הם מאמינים שזה סימן שהגענו לנקודת מפנה בתחום אבטחת הסייבר, שבה מודלי AI יכולים להיות יעילים גם להגנת סייבר.
אז השאלה היא, איך אנחנו מתמודדים עם הכוח העצום הזה? איך אנחנו מנצלים את הטכנולוגיה לטובתנו, אבל מונעים ממנה לפגוע בנו?
אני סקרן לדעת מה אתם חושבים על השימוש ב-AI למטרות כאלה. האם זה מפחיד אתכם, או שאתם רואים בזה הזדמנות להתקדם לעולם עתידני ומאובטח יותר? בואו נדבר על זה! 🤔

