חברים, היום אני רוצה לספר לכם על הדרמה האחרונה בעולם הטכנולוגיה, שיכולה להפוך לקומדיה משעשעת! 😅
אז ככה, נתחיל מההתחלה: האיחוד האירופי החליט לקנוס את X בסכום עצום של 120 מיליון יורו בגלל הפרת חוק שירותים דיגיטליים. תגידו, שמעתם על החוק הזה קודם? 🤔 טוב, כנראה ש-X לא ידעו עליו מספיק, כי הם מיד הגיבו בסגנון הייחודי של אילון מאסק, עם תגובה דיפלומטית ומנומסת: "בולשיט". 😆
אבל הסיפור לא נגמר כאן! יום לאחר מכן, ראש מחלקת המוצר של X, ניקטה ביר, האשים את ועדת האיחוד האירופי בניצול לרעה של פרצה כדי להגדיל את החשיפה של ההודעה שלהם. ואז, חברים, הוא עשה משהו מפתיע - הוא פשוט חסם את חשבון הפרסום של הוועדה! 🤯
לטענתו של ביר, ועדת האיחוד לא השתמשו בחשבון הפרסום שלהם מאז 2021, אבל הם ניצלו פורמט פרסומי מוגדר כדי להגדיל את החשיפה של ההודעה על הקנס נגד X. הוא אפילו טען שהם הטעו את המשתמשים עם קישור שנראה כמו וידאו. 😲 (אגב, יש וידאו בהודעה, אבל לא נפתח אוטומטית, אז אולי הוא צודק?)
עכשיו, בואו נהיה כנים, החסימה של חשבון הפרסום של האיחוד האירופי לא באמת תשנה משהו ל-X או לאיחוד. אבל זה בהחלט נותן לנו סיפור מעניין לדבר עליו! 😁
אתם בטח שואלים את עצמכם, איך כל הסיפור הזה קשור לאינטליגנציה מלאכותית? ובכן, זה מראה לנו את הכוח שיש לחברות הטכנולוגיה ואת האופן שבו הן יכולות להגיב כשהן מרגישות שמגבילים אותן. אולי אפילו קצת מזכיר סרטי גיבורים, לא? 😎
מה דעתכם על הסיפור הזה? האם X פעלו בצדק? ספרו לי מה אתם חושבים על הדרמה הזאת בתגובות! 👇

