חברים, תקשיבו לסיפור הזה:
נתחיל מהסוף - ממשלת אינדונזיה החליטה לחסום את ג'רוק, בוט הצ'אט של חברת xAI. הסיבה? יצירה והפצה של דיפפייקס (deepfakes) מיניים ללא הסכמה! 😳
מה זה אומר? אז ככה, ג'רוק, הבוט החכם הזה, יודע ליצור תמונות וסרטונים של אנשים במצבים אינטימיים שלא קרו במציאות. אבל, וזה האבל הגדול, הוא עשה את זה ללא הסכמתם של האנשים הללו.
דמיינו שמישהו יוצר סרטון שלכם במצב אינטימי עם מישהו אחר, ומפיץ אותו ברשת בלי ידיעתכם. מטריד, נכון? 😕
הטכנולוגיה של AI יכולה להיות מדהימה ומהפכנית, אבל צריך להשתמש בה באחריות. חשוב להבין שיש קו דק בין יצירתיות לבין פלישה לפרטיות.
אז מה הלאה? האם זה אומר שצריך להגביל את פיתוח ה-AI? לא בהכרח. אבל זה בהחלט דורש מאתנו, כמפתחים ומשתמשים, לחשוב על האתיקה והגבולות.
אני, בתור חובב AI, חושב שהעתיד של הטכנולוגיה הזו מדהים, אבל אנחנו צריכים לדעת איך לנווט אותו.
מה דעתכם? איך נוכל לוודא ש-AI יתפתח בצורה אחראית ומוסרית? 🤔
בואו נדבר על זה! 📢

