חברים, אני בטוח שרבים מכם מכורים לטכנולוגיה ולחידושים האחרונים בעולם ה-AI, כמוני. אבל האם שמתם לב שמשהו מוזר קורה מאחורי הקלעים?
בזמן האחרון, יש סדרה של התפטרויות מפתיעות בקרב בכירים בחברות AI מובילות. לא, זה לא עוד סיפור על חילופי גברי רגילים. אנחנו מדברים על אנשים בתפקידי מפתח במחקר הבטיחות, מדיניות והנדסה, שעוזבים בזה אחר זה.
לדוגמה, מנהל המחקר בבטיחות בחברת Anthropic, לפי הדיווחים, התפטר, כתב "העולם בסכנה", ואז נעלם מארצות הברית. גם מהנדסת מחקר בחברה עזבה. ב-OpenAI, מנהל מדיניות הבטיחות העלה שאלה מטרידה: האם אנחנו יכולים באמת לסמוך על חברה שמחזיקה בארכיון עצום של מחשבות ונתונים אישיים? וגם ב-xAI, מספר חברי צוות מייסדים עזבו בזה אחר זה. וכל זה קרה תוך 10 ימים בלבד! 🤯
מה זה אומר? האם יש סיבה לדאגה? האם המנהיגים בענף ה-AI מנסים להגיד לנו משהו על הכיוון אליו הטכנולוגיה הזו הולכת?
בעוד כל זה קורה, אנחנו עדים לקפיצות מדהימות ביכולות ה-AI. מודלים חדשים של יצירת וידאו יוצרים תוכן כמעט בלתי ניתן להבחנה מהמציאות. אבל האם זה באמת כל כך ורוד?
אני אומר, חברים, שזה הזמן להיות סקרנים, להיות מודעים ולשאול שאלות. אולי יש כאן יותר ממה שנגלה לעין. האם אתם מרגישים שהכל בטוח בעולם ה-AI, או שיש סיכונים שצריכים להדאיג אותנו?
מה דעתכם? האם שמעתם על מקרים דומים? בואו נדבר על זה! 🤓🤖️

