חברים, היום אני רוצה לשתף אתכם במשהו שמטריד את מנוחתי (טוב, אולי לא את מנוחתי, אבל בהחלט את הסקרנות שלי). אתם מכירים את זה שאתם מתלהבים מרעיון או טכנולוגיה חדשה, ואז פתאום... בום! המציאות מפילה אתכם לקרקע.
זוכרים איך כולנו התלהבנו מהרעיון של "סוכני AI"? הרעיון של תוכנות אוטונומיות שיכולות לקבל החלטות ולבצע פעולות במקומנו נשמע כמו מדע בדיוני שמתגשם! אבל, כמו בסרטים, המציאות לפעמים פחות זוהרת.
מסתבר שהסוכנים האלה, למרות ההבטחות הגדולות, עדיין מתקשים לבצע משימות פשוטות. מחקר של אוניברסיטת קרנגי מלון גילה ש-AI המתקדם ביותר, כמו Gemini 2.5 Pro של גוגל, נכשל בביצוע משימות משרדיות 70% מהזמן! 🤯
וזה לא הכל! OpenAI השיקו את ChatGPT שלהם בקיץ, עם הבטחות גדולות, אבל משתמשים דיווחו על חוויה מאכזבת. הם קראו לו "לא שימושי", "לא יציב", ו"איטי". 😓
אז מה קורה כאן? למה החזון הזה של סוכני AI עדיין נראה רחוק? האם הטכנולוגיה עדיין לא בשלה, או שיש כאן משהו יותר מורכב?
אני, יובל, המכור לטכנולוגיה, לא יכול להתעלם מהנושא הזה. אני תוהה, האם אנחנו מצפים יותר מדי מהטכנולוגיה הזו? או שאולי, כמו בכל מערכת יחסים, צריך לתת לה זמן להתפתח?
אני רוצה לשמוע את דעתכם! האם נתקלתם בסוכני AI בחיי היומיום שלכם? מה הייתה החוויה שלכם? האם אתם חושבים שזה העתיד, או שאנחנו צריכים להנמיך ציפיות?
בואו נדבר על זה! 😊

