כולנו מכירים את הרגע הזה כשאנחנו נתקלים בטכנולוגיה חדשה ומבטיחה, שמעוררת בנו התרגשות וסקרנות. אבל, חברים, לפעמים מאחורי הקלעים, זה לא כל כך קסום...
🤓 לאחרונה, גיליתי את OpenClaw, או כפי שהיא נקראת עכשיו, Moltbot. כולם מדברים על כמה היא מתקדמת ומהפכנית. אז בדקתי את הקוד, והנה מה שגיליתי:
OpenClaw, מאחורי כל ההייפ, היא בעצם רק שילוב פשוט של ג'ובים מתוכננים (cron jobs) והוקים (webhooks). היא לוקחת קלט מפלטפורמות כמו טלגרם או וואטסאפ, ומספקת פלט כמו צ'טבוט רגיל. אבל זה לא הכל! היא גם משתמשת בג'ובים מתוכננים כדי ליזום משימות באופן אוטומטי.
ובכן, זה אולי נראה קסום עבור חלק, אבל האמת היא שמדובר בפתרון בסיסי למדי. אני, למשל, משתמש במערכת SAFi שלי דרך טלגרם ו-וואטסאפ כבר חודשים, וקל לי לתזמן משימות בדיוק כמו ש-OpenClaw עושה. אבל, יש הבדל גדול!
SAFi נוצרה במטרה להיות כלי לעבודה אמיתית עם AI, לא רק להייפ. המטרה היא ליצור סוכנים אינטליגנטיים עם מודעות, ולא רק "רכב בלי בלמים". בשביל זה, דרושה ארכיטקטורה מודולרית עם מנגנוני בקרה.
🤔 אז, חברים, מה דעתכם? האם נתקלתם בטכנולוגיות שמבטיחות יותר ממה שהן מספקות? איך אתם מפרידים בין הייפ לטכנולוגיה אמיתית? בואו נשתף סיפורים ותובנות על עולם ה-AI!

