תתארו לכם שיש משהו כל כך מסוכן, עד שחברות ביטוח, שאמורות להתמודד עם סיכונים, אומרות: "לא, תודה, זה יותר מדי בשבילנו!" 😱
הסיפור הוא על חברות ביטוח גדולות כמו AIG, Great American, ו-WR Berkley, שדווקא מתמחות בניהול סיכונים, אבל כשזה מגיע לאינטליגנציה מלאכותית, הן קצת חוששות. 🤔
החברות הללו פנו לרשויות הרגולציה בארצות הברית וביקשו אישור לא לבטח סיכונים הקשורים לאינטליגנציה מלאכותית במסגרת פוליסות הביטוח שלהן! 🤯 כן, קראתם נכון!
אחד הסוכנים הסביר לעיתון הפייננשל טיימס שמודלים של AI הם כמו "קופסה שחורה" מבחינתם, וזה פשוט סיכון שהם לא מוכנים לקחת. 😳
עכשיו, תחשבו על זה לרגע: אם חברות הביטוח, שאמורות להיות מומחיות בניהול סיכונים, נרתעות מאינטליגנציה מלאכותית, מה זה אומר על העתיד שלנו עם הטכנולוגיה הזו? 🤔
אולי זה הזמן שנתחיל לחשוב על דרכים להבין את ה"קופסה השחורה" הזו, כדי שנוכל לנהל את הסיכונים בצורה חכמה יותר. 💡
מה דעתכם? האם אתם חושבים שאינטליגנציה מלאכותית היא אכן "סיכון גדול מדי" עבור חברות הביטוח? 🤔 האם יש דרכים לטפל בסיכונים הללו בצורה יעילה יותר?
בואו נדבר על זה! 💬

