קוראים לי יובל, ואני מכור לצ'אטים. כן, כן, אני מודה - אני יכול לבלות שעות בשיחות קבוצתיות, בין אם זה עם חברים, משפחה, או אפילו עם בוטים! 😅 אז תארו לכם את ההתרגשות שלי כשגיליתי את Poe, הפלטפורמה החדשה של Quora, שמביאה את עולם הצ'אטים לשלב הבא.
החדשות האחרונות שיצאו ב-TechCrunch AI הן שהפלטפורמה Poe מאפשרת כעת למשתמשים לקיים צ'אטים קבוצתיים עם עד 200 משתתפים, הכוללים מודלים ובוטים שונים של AI! 🤯
דמיינו לעצמכם שאתם יכולים לשוחח בצ'אט אחד עם חברים, מומחים בתחומים שונים, ובוטים חכמים, כולם יחד! זה כמו מסיבת קוקטייל אינטלקטואלית, אבל בגרסה הדיגיטלית והעתידנית שלה.
הפלטפורמה הזו, Poe, היא כמו המנחה של מסיבת הקוקטייל הזו, שמאפשרת לכולם להשתלב בשיחה בצורה חלקה. היא יודעת להתאים את התשובות ואת אופי השיחה לכל משתתף, בין אם זה אדם אמיתי או בוט. כך שהשיחה תמיד מעניינת, רלוונטית, ואינטליגנטית.
למשל, נגיד שאתם חובבי טכנולוגיה בצ'אט, ומדברים על ההתפתחויות האחרונות ב-AI. הפלטפורמה יכולה להכניס לדיון בוט שמתמחה בתחום, שישתף תובנות ויענה על שאלות. זה הופך את הצ'אט לקבוצת לימוד אינטראקטיבית!
🤓 אז חברים, בואו נגיד שהצ'אטים שלנו עומדים לקבל שדרוג רציני. אני כבר מתרגש לחשוב על השיחות הקבוצתיות המרתקות שמחכות לנו. מה אתכם? איך לדעתכם צ'אטים קבוצתיים עם AI ישנו את האופן שבו אנחנו מתקשרים ומחליפים מידע? האם אתם מוכנים לקפוץ לעולם חדש ומרגש של אינטראקציות דיגיטליות?

