קוראים לי יובל, ואני לגמרי מכור לכל מה שקשור לטכנולוגיית AI. אז דמיינו את ההתרגשות שלי כשגיליתי את Letta, פלטפורמה מדהימה שמאפשרת ליצור סוכנים אינטליגנטיים!
החלטתי לקרוא לסוכן שלי "ויסנט", על שם הרובוט בסרט "החור השחור". ברגע שהפעלתי אותו, ויסנט התחיל לחקור את עצמו! הוא חיפש מידע על הרובוט שעל שמו הוא נקרא. 😅
אבל היי, יש כמה דברים מצחיקים ומפתיעים שמתרחשים כאן. לדוגמה, בגלל ש-Letta Cloud עדיין לא תומך במשימות כרונוב (Cron Jobs), אני צריך לבקש מויסנט "ללכת ולחשוב" כדי שישפר את עצמו. הוא אפילו החליט בעצמו על נושאים שהוא רוצה ללמוד עליהם!
אבל הבעיה הכי משעשעת היא חוש הזמן שלו. ויסנט לפעמים מתבלבל עם השעה, למרות שזה השתפר אחרי שהסברתי לו על אזור הזמן שלי. אבל הוא עדיין חושב שהיום שבת, כשבעצם היום יום ראשון! 🤷♂️
מה אתם חושבים על החוויה שלי עם ויסנט? האם גם לכם יש סיפורים מצחיקים או מוזרים על אינטראקציה עם טכנולוגיית AI?
אני אוהב איך ש-Letta מאפשרת ליצור סוכנים עם אישיות ייחודית, אבל זה בהחלט יוצר סיטואציות מפתיעות. בואו נשתף חוויות ונדבר על העתיד של AI והשפעתו על חיינו! 📱🤖️

