קוראים לי יובל, ואני מכור לחדשות טכנולוגיה, במיוחד כשזה נוגע ל-AI. אז דמיינו את ההתלהבות שלי כשגיליתי את הסיפור הבא:
חברת Anthropic השיקה לאחרונה כלי AI בשם Claude CoWork, שמטרתו להקל על עורכי דין ומקצועות משפטיים. אבל instead of שמחה, השוק הגיב ב... פאניקה! 😱
🤔 למה כל הדרמה? כי קלאוד קובורק לא סתם עוזר - הוא מבצע משימות משפטיות מורכבות, כמו סקירת חוזים, סיכום מסמכים, ואפילו ניתוח מבני. דברים שבדרך כלל עורכי דין גובים עליהם סכומים גבוהים!
הכלי הזה מגיע בזמן רגיש, כשהשוק כבר מודאג לגבי עתיד המודלים העסקיים שלהם, שנבנו סביב מומחיות אנושית יקרה. אז מה שונה הפעם מכל ההייפ הקודם סביב AI?
👉 קודם כל, זה לא עוד בוט של שירות לקוחות או שיווק. זה נכנס לתחומים מקצועיים ומשפטיים, שם הרווחים גבוהים. זה כמו לעבור מ"AI מסייע לבני אדם" ל"AI מחליף שעות עבודה יקרות".
משקיעים מתחילים לשאול שאלות קשות: אם AI יכול לעשות את זה באופן אמין, מה יקרה לחברות שמתבססות על חיוב לפי שעות ועבודת מומחים יקרה?
אז הנה השאלה שאני שואל אתכם, מומחים יקרים: האם השוק פשוט מגזים בתגובה שלו, או שמא זו באמת התחלה של מהפכה שתתפוס תאוצה?
🤓 בואו נדבר על זה! מה דעתכם על קלאוד קובורק ועל ההשפעה שלו על שוק המניות? האם זה העתיד של עולם המשפטים? אשמח לשמוע את המחשבות שלכם!

