קוראים לי יובל, ומכור לטכנולוגיות AI אני מודה שאני. אז תנו לי לספר לכם על התגלית האחרונה שלי...
לאחרונה יצא לי להתנסות בגרסה החדשה של Opus, והשיפור פשוט מדהים! בגרסה הקודמת, 4.5, חוויתי לא מעט תסכולים. השקעתי הון של "טוקנים" בניסיונות חוזרים ונשנים כדי להגיע לממשק משתמש סביר. אבל עם Opus 4.6, הכל השתנה!
🤯 תחזיקו חזק, כי זה הולך לשמוט לכם את הלסת! 🤯
עכשיו, עם גרסה 4.6, אני מצליח ליצור ממשקי משתמש מורכבים בפעולה אחת! פשוט מצרפים השראה ויזואלית, נותנים קצת הכוונה, ובום! התוצאה מדהימה. היא מרגישה כאילו מעצב UI מקצועי ישב ועשה את העבודה.
הגרסה החדשה הזאת מקשיבה להנחיות הרבה יותר טוב, למרות שהיא קצת איטית יותר מ-4.5. אבל היי, היא חושבת יותר לעומק, אז זה שווה את ההמתנה. אני חייב להסיר את הכובע בפני צוות Anthropic על העבודה המוצלחת!
עכשיו, לכל אלו שמפתחים כלים או אפליקציות SaaS, זוהי פריצת דרך של ממש. זה משנה לגמרי את המשחק!
מה אתם חושבים? האם גם אתם התנסיתם בגרסה החדשה? בואו נשתף חוויות על השיפור המדהים הזה בטכנולוגיית AI! 🤖️

