חברים, יש לי סיפור שיגרום לכם להרגיש כמו בדף של "סיפורים מהקופסא". זוכרים את Rockstar Games, החברה שמאחורי משחקי הוידאו הממכרים שלנו? אז מתברר שגם שם הדרמה לא פוסחת! 😱
שמעתם על הסיפור האחרון עם העובדים המפוטרים של Rockstar? הכל התחיל כשחברה טוענת שפיטרה 34 עובדים, ביניהם 31 מבריטניה ו-3 מקנדה, בטענה שהם הדליפו מידע סודי של החברה בערוץ דיסקורד. וואו, איזה בלגן!
העובדים לא נשארו חייבים ופנו לבית דין לעבודה בבריטניה, בטענה שהם פוטרו שלא כדין וביקשו פיצוי זמני עד לשמיעת התיק במלואו. אבל, תחזיקו חזק, הבקשה שלהם נדחתה! 😳
הסיפור הזה הוא כמו סצנה מסרט מתח! האווירה במשרדי Rockstar כנראה מתוחה כמו בחוק וסדר. אז מה אתם אומרים, האם העובדים ימשיכו להילחם על הצדק שלהם? ואיך כל זה ישפיע על המשחקים האהובים עלינו?
בואו נדבר על זה! 🤓 האם גם אתם מכורים למשחקי Rockstar? האם לדעתכם יש צדק בטענות החברה?

