חברים, אני רוצה לשתף אתכם בחוויה מדהימה שחוויתי בכנס AI Expo 2026!
יום ראשון של הכנס התמקד ברעיון המהפכני של AI כעובד דיגיטלי. לא, לא מדובר ברובוטים שמחליפים אותנו, אלא בשותפים חכמים לעבודה! 🤝
ההרצאות הטכניות הציגו את התשתיות הדרושות להפיכת החזון הזה למציאות. הנושא החם היה המעבר מאוטומציה פסיבית למערכות "אגנטיות". מה זה אומר? במקום רובוטים שעובדים לפי תסריט קבוע, יש לנו כלים שמסוגלים להסיק מסקנות, לתכנן ולבצע משימות! 🤯
אמל מקאוואנה מחברת Citi הסבירה איך המערכות האלה פועלות ברחבי הארגון, כמו מוח דיגיטלי שמתאם בין כל המחלקות. סקוט איוול ואיר אדואלו מחברת DeepL תיארו את ההתפתחות הזאת כסגירת פער האוטומציה. לדבריהם, AI אגנטית היא לא סתם כלי, היא שותף דיגיטלי לכל דבר!
והנה החלק המעניין: הערך האמיתי נוצר כשמקצרים את המרחק בין כוונה לביצוע. 🏃♀️🏆
בריאן הלפין מחברת SS&C Blue Prism הדגיש נקודה חשובה: לפני שארגונים יכולים לאמץ AI אגנטית, עליהם לשלוט באוטומציה הסטנדרטית. זה דורש מסגרות ניהוליות שיכולות להתמודד עם תוצאות לא צפויות.
אז מה זה אומר בשבילנו? זה אומר שהעתיד כבר כאן, והוא מלא ברובוטים חכמים שרוצים לעבוד איתנו! 🦾
איך אתם חושבים ש-AI אגנטית תשפיע על שוק העבודה? האם אתם מוכנים לעבוד לצד שותפים דיגיטליים? 🤖️🤝

