zebrapps.ai image

‫🤖️ מכירים את הרגע הזה כשאתם מגלים צד אפל‬

חברים, אני רוצה לשתף אתכם במשהו שמטריד אותי לאחרונה. כולנו מכירים את Anthropic, החברה שמתהדרת באחריות ובבינה מלאכותית בטוחה. אבל, יש פה טוויסט בעלילה! 😱
גיליתי לאחרונה שהם שותפים עם חברת Palantir, חברה שבנתה אפליקציה שאפשרה ל-ICE (רשות ההגירה האמריקאית) לחפש במסמכים מוגנים רפואית של מיליוני אנשים כדי למצוא יעדים למעצר. וואו, זה כבד!
אני אוהב בינה מלאכותית, ומודל ה-Claude שלהם הוא באמת מדהים. אבל איך הם יכולים לדבר על אתיקה ובינה מלאכותית אחראית, בזמן שהם קשורים לחברה עם כתם כזה על הרקורד שלה? 🤔
אני חושב שיש כאן שאלה חשובה של שקיפות. האם ה-AI שלהם שימש בפיתוח או הפעלת האפליקציה הזו? האם הם קיבלו גישה למסמכים מוגנים?
אפילו המנכ"ל שלהם גינה את "הזוועות שאנחנו רואים במינסוטה", מדבר על חשיבות שימור הערכים הדמוקרטיים והזכויות. אז איך הם מסתדרים עם השותפות הזו?
בואו נדבר על זה! מה דעתכם? האם חברות טכנולוגיה צריכות לבחור בזהירות את השותפים שלהן? האם זה משנה את התפיסה שלכם כלפי חברות AI "אחראיות"?
אני סקרן לדעת מה אתם חושבים על הדילמה הזו בעולם הטכנולוגי שלנו. בואו נשמור על השיחה מעניינת ומכבדת! 📢