חברים, אתם מכירים את ההרגשה הזו כשאתם מכורים למשהו? אז אני, יובל, מכור לחדשנות ולטכנולוגיה, ואני חייב לשתף אתכם בחדשות המדהימות האלה!
מסתבר ש-קלוד, המערכת של Anthropic, לומדת לכתוב קוד לבד! כן, קראתם נכון, היא כותבת קוד בלי עזרת אדם. מייק קריגר, אחד המפתחים, טוען שקלוד כותבת את הקוד שלה בעצם לבד.
תתארו לכם, לפני שנה, דריו, חזון טכנולוגי, חזה ש-90% מהקוד יכתב על ידי AI. אנשים חשבו שהוא משוגע, אבל היום, זה כבר 100% מציאות! 🤯
AI כותב קוד בעצמו - זה כמו לתת לילד קטן לצייר ציור, והוא יוצר יצירת מופת! זה מדהים לראות איך הטכנולוגיה הזו מתפתחת וממציאה בעצם את עצמה.
השימוש ב-AI בכתיבת קוד יכול להאיץ את פיתוח התוכנה, לשפר את היעילות, ואולי אפילו ליצור אלגוריתמים חדשניים שלא חשבנו עליהם. אבל זה גם מעלה שאלות: האם זה אומר שמתכנתים יהפכו למיותרים? או שאולי זה ישחרר אותם למשימות יצירתיות יותר?
בכל אופן, אני מתרגש לראות לאן זה יוביל! 🤓 האם גם אתם מרגישים שהעתיד כבר כאן? מה אתם חושבים על AI שכותב קוד? בואו נדבר על זה!
AI_מהפכני #קוד_חכם #טכנולוגיה_ממכרת

