אתם מכירים את ההרגשה הזאת כשאתם מסתכלים על האייפון שלכם ומבינים שהוא כבר לא ממלא אתכם באותה התלהבות כמו פעם? אז יש לי חדשות מרעישות!
הכירו את המכשיר החדש של OpenAI, או כמו שאני אוהב לקרוא לו - "הבודהה הדיגיטלי"! 😎
בכתבה חדשה ב-TechCrunch AI, אלטון אלטרמן (Altman) חושף את חזונו למכשיר AI עתידי, שיהיה שונה לחלוטין מהסמארטפונים שלנו. המטרה? ליצור חוויית מחשוב שלווה, נטולת הסחות דעת.
תתארו לכם מכשיר שמתמקד רק במה שחשוב לכם, בלי כל ההתראות והפרסומות המטרידות. אלטרמן מדבר על חוויה "שלווה" ו"רגועה", משהו כמו מדיטציה דיגיטלית! 🧘♂️
הרעיון הוא ליצור מכשיר פשוט וידידותי, שיאפשר לנו להתרכז במשימות שלנו, ללמוד, ליצור, ולחיות חיים דיגיטליים מאוזנים יותר. אין יותר דאגה מסוללות מרוקנות או התלבטויות לגבי הפילטר המושלם לתמונה.
אלטרמן, יחד עם המעצב האגדי ג'וני אייב (Ive), מתכננים את המכשיר שישנה את הדרך בה אנו תופסים טכנולוגיה. הם מבטיחים לנו חוויה אינטואיטיבית, כמעט מדיטטיבית, עם AI כעוזר האישי שלנו.
אז חברים, מה דעתכם? האם אתם מוכנים למהפכה דיגיטלית של רוגע ושלווה? 📱🙌
בואו נדבר על זה בתגובות! 📢

