חברים, בואו נדבר על רגעי ה"בום" בחיים, אבל לא על אלה של השמחה, אלא על רגעי ה"בום" שמשאירים אתכם המומים, מנסים להבין מה לעזאזל קרה.
זוכרים את תחילת 2025, כשהכל היה ורוד בעולם ה-AI? השקעות ענק, הבטחות לפריצות דרך, כולנו היינו בטוחים שהנה, אוטוטו, העתיד מגיע. ואז... בום!
סוף 2025 הגיע, והבועה קיבלה "וייב צ'ק". התקציבים המנופחים פתאום נראו כמו הבטחות ריקות, והשאלות עלו: האם זה באמת בר-קיימא? האם זה בטוח? ואיך לעזאזל מודל העסקים הזה יעבוד?
זה כמו סיפור אגדה מודרני: הנסיך (או במקרה שלנו, ה-AI) חי לו באושר ועושר, עד שיום אחד הכל השתנה. 🧐
אז מה הלאה? האם 2026 תהיה השנה שבה ה-AI יתאושש, יתבגר ויהפוך לאביר על הסוס הלבן של הטכנולוגיה? או שאולי נגלה שזו הייתה רק אשליה, כמו ארמון החול שבנה הילד שלכם בחוף הים, ונעלם עם הגאות.
אני אומר, בואו נהיה אופטימיים! הטכנולוגיה הזאת מדהימה, יש לה פוטנציאל לשנות את העולם. אבל כמו בכל מערכת יחסים, צריך לדעת גם לשאול שאלות קשות.
אז חברים, מה אתם חושבים? האם ה-AI יעבור את מבחן המציאות, או שזו הייתה אהבה חולפת? 🤔
בואו נדבר על זה בתגובות! 👇

