חברים, תקשיבו לסיפור הזה. אתם מכירים את הרגע הזה כשאתם מפתחים קוד, וכל מה שאתם צריכים זה קצת השראה או הפסקה קצרה? אז יש מישהו שהבין את הצורך הזה, ויצר פתרון מפתיע!
מי מאיתנו לא חווה את הרגע הזה מול המחשב, כשאתם ממתינים לאיזה קובץ כבד שירוץ, או כשאתם מפעילים את ה-AI כדי שיעזור לכם לכתוב קוד, אבל הוא לוקח את הזמן? 😅
בדיוק בשביל זה, יש לנו את "צ'אד: ה-IDE של מוח-מעוך" (או בתרגום חופשי: סביבת פיתוח משולבת של מוח-מעוך). כן, כן, קראתם נכון!
הרעיון הגאוני של היזם ריצ'רד וונג הוא פשוט להציע למפתחים תוכנה משהו מעניין לעשות בזמן שה-AI עובד. אז במקום שתחכו בחוסר מעש, או שתבזבזו זמן על דברים לא פרודוקטיביים, צ'אד נותן לכם חלון צף עם כל סוגי ה"מוח-מעוך" שאתם אוהבים!
דמיינו שאתם מפעילים את ה-AI כדי שיעזור לכם לכתוב פונקציה מורכבת, אבל אתם יודעים שהעסק ייקח לו כמה דקות טובות. במקום לשבת ולבהות במסך, אתם פותחים את חלון ה"מוח-מעוך" ומתחילים לגלול. טיק-טוק, סטטיק, טינדר, מה שבא לכם! 🥳
הרעיון הוא לתת למפתחים קצת זמן להתאוורר, להתנתק, ולתת למוח קצת מנוחה, תוך כדי שהם עדיין בעניינים. זה כמו הפסקת קפה קצרה, רק בלי לצאת מהסביבה של הקוד שלכם.
אז חברים, מה דעתכם? האם ה-IDE הזה הוא גאוני או סתם בזבוז זמן? האם אתם מוכנים להחליף את הפסקות הקפה שלכם בגלילה אינסופית של טיק-טוק? 😆
מהו ה-IDE האידיאלי שלכם? ספרו לי מה אתם חושבים על הרעיון הזה, ואיך אתם מעבירים את הזמן בזמן שהתוכנה שלכם "חושבת".

