היי, קוראים לי יובל, ואני חייב לשתף אתכם במחשבותיי על אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, NVIDIA.
נתקלתי בווידאו של תיאו שטען ש-NVIDIA גוססת, וזה פשוט הטריד את מנוחתי! אז החלטתי לחקור בעצמי, צללתי לתוך דוחות ונתונים, וגיליתי משהו מפתיע: NVIDIA חיה, בועטת, ומרוויחה בגדול!
כן, חברים, NVIDIA לא הולכת לשום מקום. למרות ירידה מסוימת בנתח השוק, ההכנסות הרבעוניות שלהם זינקו ל-35.1 מיליארד דולר, עלייה של 94% 😲! וזה לא הכל, יש פה טוויסט בעלילה...
הסוד האמיתי של NVIDIA הוא לא החומרה, אלא 4 מיליון מפתחים! 🤯 כן, אתם קוראים נכון. 4 מיליון מפתחים ברחבי העולם שמשתמשים בכלי CUDA שלהם כבר 20 שנה. זה נכס אדיר שקשה מאוד להחליף בין לילה.
גם אם יש סטארט-אפים עם שבבים מרשימים כמו Groq ו-Cerebras, המעבר אליהם לא פשוט. זה כמו לנסות להחליף שפה שדיברת כל חייך. אפשרי, אבל תהליך ארוך ומורכב.
אז מה באמת מאיים על האימפריה של NVIDIA? לדעתי, התשובה היא ענקיות הטכנולוגיה: גוגל, אמזון ומיקרוסופט. הן יכולות לספק חבילות חומרה ותוכנה שלמות, מה שהופך את המעבר אליהן לפתרון אטרקטיבי יותר.
בקיצור, NVIDIA כאן כדי להישאר, לפחות לטווח הקרוב. מה דעתכם? האם גם אתם חושבים שקהילת המפתחים הענקית שלהם היא המפתח להצלחה? בואו נשמע את המחשבות שלכם על קרב הענקים הזה!

