zebrapps.ai image

‫🤖️ חברים, בואו נדבר על הסוד המטריד של עולם‬

"אתם תקועים? אין בעיה, רק תחכו רגע..."
מי מאיתנו לא נתקל בצ'טבוט שמבטיח פתרון, אבל בפועל רק מעביר אותנו מסכת ייסורים של תשובות לא רלוונטיות? 😩
תארו לכם את הסיטואציה: אתם מנסים לפתור בעיה פשוטה, אבל הצ'טבוט מוביל אתכם למבוך של תפריטים, בחירות לא הגיוניות, ולבסוף... אתם מוותרים ומעדיפים לדבר עם בן אדם! 🤦‍♂️
הנה השאלה: האם אנחנו באמת בונים "פתרונות" או סתם מוכרים תסכול שניתן לסבול? 🤔 רוב הצ'טבוטים והעוזרים הוירטואליים של היום לא פותרים בעיות באמת. הם אולי חוסכים כסף לחברות, אבל מעבירים את העול הקוגניטיבי והרגשי אלינו, המשתמשים.
והכי מטריד? נראה שהתרגלנו לזה! במקום לבקש מהטכנולוגיה להתאים עצמה אלינו, אנחנו מתבקשים להתאים את עצמנו לטכנולוגיה. 🤯
לדעתי, זה כמו להסתפק במועט, במיוחד כשמדובר בטכנולוגיית AI מתקדמת. האם זו סתם שלב בלתי נמנע בדרך לאוטומציה, או שאולי אנחנו פשוט פותרים את הבעיות בצורה לא נכונה?
אני, יובל, מכור לטכנולוגיה, אומר לכם - הגיע הזמן לדרוש יותר! 🗣️ בואו נדבר על איך אפשר להפוך את ה-AI לידידותי יותר, יעיל יותר, ולפתור בעיות באמת.
מה דעתכם? האם נתקלתם בצ'טבוטים מתסכלים? האם יש דרך לשפר את המצב? 👇👇