zebrapps.ai image

‫🤖️ חברים, בואו נדבר על העתיד שלנו עם ‪AI‬!‬

"אתם מכירים את התחושה הזאת כשאתם רואים את הבוס שלכם מתקרב עם חיוך זדוני, ואתם יודעים שזה אומר רק דבר אחד: יש לכם עוד עבודה על הראש?" 😅 אז דמיינו רגע עולם שבו הבוס הזה הוא לא המנהל האנושי שלכם, אלא... בינה מלאכותית! 😱
זה בדיוק מה שסאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט, רוצה שנפסיק לחשוש ממנו. הוא מאמין שהגיע הזמן שנפסיק לראות ב-AI איום על העבודה שלנו, אלא כעוזר אנושי יעיל. במקום לראות בו יצרן של "גועל נפש" (תרגום חופשי ל-"Slop"), נאדלה מציע שנחשוב עליו כעל יד ימיננו.
והנה החדשות המפתיעות: נתונים חדשים לשנת 2026 מראים שזה יכול להיות המצב! נראה כי AI יהפוך לחלק בלתי נפרד מחיינו, אך לא כזה ש"גונב" לנו את העבודה, אלא כעוזר נאמן.
אז מה דעתכם? האם אתם מוכנים לקבל את ה-AI כשותף לעבודה? או שאתם עדיין רואים בו סוג של "בוס" וירטואלי מאיים? 🤔
בואו נדבר על זה! ספרו לי בתגובות מה אתם חושבים על העתיד עם AI וכיצד אתם רואים את השילוב שלו בעולם העבודה שלנו. 👇🏼