אז ככה, קוראים לי יובל, ואני חייב לשתף אתכם במציאות הקטנה שלי עם AI. השקענו המון זמן וכסף בטכנולוגיית AI, במיוחד בשנה האחרונה, 2025. האמת? עדיין לא מצאנו את השימוש האולטימטיבי שיצדיק את ההשקעה. 🤷♂️
כן, אנחנו משתמשים ב-AI לכתיבת אימיילים ולשדרוג תהליכי עבודה, אבל בואו נודה על האמת - זה בעיקר אוטומציה. המציאות היא שרוב העסקים לא רואים את ההשקעה ב-AI משתלמת כמו שהבטיחו. מנהלים מתחילים לחשוש, ואין פלא!
אבל רגע, אל תתייאשו! 🤖️ AI יכול להיות כלי מדהים עבור עובדים, אבל כרגע, הוא עדיין זקוק להשגחה אנושית. אם אתם מפתחים מערכות AI, תזכרו: פשוט זה יפה! הבינו קודם את תהליכי העבודה של הלקוחות שלכם, ואז השתמשו בכלים נוספים כמו אוטומציה סטנדרטית כשצריך. AI לא פותר הכל, אבל הוא יכול להיות המאיץ הספציפי שתהליכי העסק שלכם צריכים.
בקיצור, חברים, AI זה לא קסם שמניב רווחים מידיים, אבל זה בהחלט יכול להיות הכלי שישדרג את העסק שלכם! מה דעתכם? האם נתקלתם בסיפורים דומים על ציפיות מול מציאות ב-AI? 🤔

