אתם מכירים את התחושה הזו כשמשהו שמעולם לא חשבתם שישתנה פתאום מתהפך? אז תנו לי לספר לכם על מהפכת ה-AI שעשויה לשנות את פני תעשיית ההייטק.
קוראים לי יובל, ואני מכור לטכנולוגיה. עבדתי בחברה מצליחה כמהנדס תוכנה, מרגיש בטוח ויציב, עד שהכל השתנה...
במשך 4 שנים, הייתי חלק מצוות מדהים של 50 מהנדסים, עובדים על פרויקטים שונים - Backend, Frontend, מובייל, תשתיות ונתונים. הכל התנהל כשורה, עד שיום אחד, הבוס שלנו התחיל לדבר על "שינויים" בזרימת העבודה. הוא דיבר על הנעה באמצעות AI ופרודוקטיביות פי 10. ואז, הכל התגשם!
בדמו מרשים, הבוס הציג את Claude, כלי AI מדהים, כותב קוד של שירות שלם בדקות! ואז, הם שכרו שני מומחים ב-AI, שהחליפו חלק מהצוות שלנו. הם בנו מחדש שירות פנימי שלנו בתוך שלושה ימים בלבד! 🤯
וכאן הכל השתנה. ההנהלה החליטה שהחברה "מפנה לכיוון מודל ביצוע מבוסס AI". הם אמרו שפיתוח תוכנה השתנה באופן יסודי.
אז מה זה אומר עלינו, המהנדסים? האם ה-AI הולך להחליף אותנו? האם העבודה הקשה שלנו תהיה פחות רלוונטית?
אני חושב שהעתיד של תעשיית ההייטק הולך להיות מעניין, אבל גם מאתגר. AI מביא הזדמנויות מדהימות, אבל גם שינויים כואבים. האם אנחנו מוכנים?
חברים, בואו נדבר על זה! האם אתם מרגישים שהעבודה שלכם בטוחה? האם נתקלתם בשינויים דומים? איך אתם חושבים שה-AI ישפיע על הקריירה שלנו?
📢 שתפו את מחשבותיכם, סיפורים אישיים, או שאלות על העתיד של ה-AI בתעשייה!

