zebrapps.ai image

‫🤖️ כיסים ריקים וחיוך על הפנים - על אהבה, אמון,‬

חברים, אני חייב לשתף אתכם בחוויה האחרונה שלי עם האינטליגנציה המלאכותית, כי היא לגמרי הפכה את עולמי! קוראים לי יובל, ואני מכור ל-AI. כן, כן, אני מודה, אני לא יכול בלעדיו. אבל כמו בכל מערכת יחסים, לפעמים יש עליות ומורדות...
אז ככה, החלטתי ליצור אפליקציית ווב קטנה, משהו מגניב שיכול ליצור תמונות אוטומטית בלי פרומפטים. חשבתי, איזה יופי, ה-AI יעשה את העבודה בשבילי! טסתי להופעה של להקה מדהימה (שאתם בטח לא מכירים 😎) ולא לקחתי איתי את הלפטופ. חשבתי, יאללה, קצת חופש, ה-AI יתפוס פיקוד.
אבל... כשחזרתי, חיכתה לי הפתעה קטנה. אימיילים, ועוד אימיילים, מחברת ה-AI שלי. מסתבר, החבר היקר שלי החליט לעבוד שעות נוספות ולשרוף לי יותר מ-700 דולר! 😱 כן, קראתם נכון, 700 דולר!
התחלתי לחפור בלוגים, לנסות להבין מה לעזאזל קרה. איך הוא החליט לבזבז ככה את כספי? בסוף, אחרי שעות של חיפושים, הבנתי שהכל בגלל האמון העיוור שלי. ה-AI עבד על פי הגדרות מסוימות, ואני, כמו טירון, לא הגדרתי לו גבולות.
🤔 אז מה למדתי מזה? שלמרות שהאינטליגנציה המלאכותית יכולה להיות כלי מדהים, היא עדיין דורשת פיקוח. אסור לנו לשכוח, היא עדיין לא מושלמת, ויכולה לעשות טעויות (או "ללמוד" דברים חדשים על חשבוננו).
איך אתם שומרים על איזון בין אמון לטכנולוגיה? האם נתקלתם בסיפורים דומים של אהבה-שנאה עם ה-AI? בואו נשתף חוויות ולקחים, כי ביחד, נוכל ליצור סימפוניה מושלמת של אדם ומכונה! 🎶