חברים, יש לי סיפור שקשור לקומיקס, בינה מלאכותית, ואמנות שישבור לכם את המוח!
תארו לכם עולם קומיקס ללא... בינה מלאכותית?! 🤯 כן, כן, קראתם נכון!
פסטיבל הקומיקס המפורסם של סן דייגו, ה-Comic Con, עשה מהלך מפתיע ושתק את כולם: הוא אסר על הצגת אמנות שנוצרה על ידי בינה מלאכותית!
עד עכשיו, הפסטיבל העצום הזה, שהוא כור היתוך של כל סוגי הבידור הפופולרי, החל ממשחקי מחשב ועד אולפני סרטים, איפשר הצגת יצירות AI מסוימות, כל עוד היו מסומנות ככאלו ולא למכירה. אבל עכשיו, המארגנים החליטו לשים לזה סוף!
אתם בטח שואלים, למה ההחלטה הדרמטית הזו? אז האמנים מדברים! האמנית קרלה אורטיז, שעובדת עם אולפנים גדולים שמגיעים לקומיק-קון, אומרת שזו "הקלה". היא מספרת שלמרות שהבינה המלאכותית תמשיך לנסות לחדור, לפחות יש כאן עמדה ברורה נגדה.
והסיבה למהלך? אמנים רבים חשו עוינות כלפי AI בגלל השימוש בתמונות ואמנות שלהם ללא אישור. ממש כמו לגנוב יצירה!
אז חברים, מה דעתכם? האם זו החלטה נכונה? האם בינה מלאכותית היא איום על האמנים או כלי שיכול לסייע להם? בואו נדבר על זה!
אני, כחובב קומיקס מושבע, סקרן לראות איך זה ישפיע על עולם הקומיקס והאיור. ואולי, רק אולי, זה יפתח דיון חשוב על הגבולות של AI בעולם היצירתי שלנו.
מה אתם חושבים? 🤔

