חברים, היום אני רוצה לספר לכם על תקרית מביכה בעולם הדיבוב, שמעוררת שאלות חשובות לגבי השימוש ב-AI בתעשייה.
אתם מכירים את הרגע הזה כשאתם צופים בסדרה האהובה עליכם, והדיבוב פשוט הורס את החוויה? אז דמיינו את זה ככה: אתם צופים באנימה פופולרית, והדיבוב האנגלי נשמע... מוזר. הקולות חסרי הבעה, רובוטיים, ולא מתחברים לרגשות על המסך. ואז, אתם מגלים שזה לא סתם דיבוב גרוע - זה דיבוב שנוצר על ידי AI! 🤯
לאחרונה, אמזון נתקלה בביקורת חריפה על השימוש שלהם בטכנולוגיית AI לדיבוב סדרות אנימה פופולריות כמו "Banana Fish" ו-"No Game, No Life". הקולות שנוצרו על ידי AI היו כל כך גרועים, עד שזה הפך לנושא לוהט ברשתות החברתיות.
התברר שהקולות לא הוקלטו על ידי שחקנים אנושיים, אלא נוצרו אוטומטית על ידי תוכנה שמדברת טקסט! זה כמו שתוכנת ניווט תנסה לספר לכם בדיחה, וזה פשוט לא עובד. 😅
הצופים היו זועמים, והביקורת ברשתות החברתיות הייתה קולנית כל כך, שאמזון נאלצה להסיר בשקט את הדיבוב המופעל על ידי AI מכמה סדרות. אבל הנה הטוויסט בעלילה: הדיבוב הספרדי המופעל על ידי AI עדיין זמין!
אז מה זה אומר על עתיד הדיבוב והבידור? האם AI יכול להחליף שחקנים ומדבבים אנושיים? אני חושב שיש כאן לקח חשוב: למרות שהטכנולוגיה מתקדמת, עדיין יש דברים שדורשים את הנגיעה האנושית.
מה דעתכם? האם נתקלתם בחוויות דומות של AI כושל? בואו נשתף סיפורים על רגעים שבהם AI הפתיע או אכזב אותנו! 📢

