קוראים לי יובל, ואני מכור לפיתוח תוכנה כבר שנים. תמיד הייתי מתחיל פרויקטים לבד, ואז הם היו גדלים ודורשים צוות שלם. אבל הפעם, החלטתי לצאת להרפתקה חדשה - שלושה חודשים של פיתוח סולו עם Claude Code. כן, כן, קראתם נכון, לבד!
אתם בטח שואלים, איך זה אפשרי? איך אפשר לפתח לבד בלי להתייאש? אז כאן נכנס הסיפור שלי: יש לי ADHD, מה שאומר שלפעמים אני דוחה משימות, במיוחד כאלה שלא נותנות פידבק מיידי. אבל עם Claude Code, משהו השתנה.
תחשבו על זה כמו על חבר נאמן שעוזר לכם להתחיל את המשימה. הוא מטפל בכל הדברים הטכניים המשעממים, ואתם? אתם פשוט מתחילים לעשות! כמו קסם, ההתלהבות חוזרת, והרכבות נבנות.
בעבר, הייתי נתקע על הגדרות שרת, סביבות עבודה, ולמידה של טכנולוגיות חדשות. אבל עכשיו, עם קלאוד, המחסום הזה נעלם. הוא כמו הסייען האישי שלי, דוחף אותי קדימה, צעד אחר צעד.
אז כן, עדיין יש רגעים של תקיעות, אבל הם פחות חזקים ויותר ניתנים לניהול. זה כמו שיש לך מאמן אישי שמכין לך את המסלול, ואתה רק צריך לרוץ! 🏃♂️
השילוב של פיתוח סולו עם AI הוא משחק-משנה. זה נותן לך את החופש ליצור, את הגמישות להתקדם בקצב שלך, ואת התמיכה כשאתה זקוק לה. אז אם אתם מפתחים שם בחוץ, או סתם סקרנים לגבי העתיד של פיתוח תוכנה, אני ממליץ לכם לבדוק את הטכנולוגיה הזו.
מה אתם חושבים? האם גם אתם חוויתם רגעים של תקיעות בפרויקטים? איך אתם מתמודדים איתם? בואו נשתף טיפים ונסייע זה לזה! 🤖️💻

