קוראים לי יובל, ואני לגמרי מכור לטכנולוגיות חדשניות. אז תנו לי לספר לכם על הדרמה האחרונה בעולם הצ'טבוטים:
אתם מכירים את קלוד, ה-AI החדש שהפך ללהיט? אז מסתבר שיש לו משהו להגיד על המתחרה הגדול שלו, ChatGPT. כן, כן, אתם שומעים נכון!
לאחרונה, חברת Anthropic, היוצרת של קלוד, הוציאה סכום עצום של מעל 8 מיליון דולר על פרסומת במהלך הסופרבול. אבל לא, הם לא פרסמו את קלוד עצמו, אלא השתמשו בזמן הפרסום כדי לקרוא תיגר על ChatGPT ולהצהיר על מדיניות חדשה: "קלוד אומר לא לפרסומות".
זהו צעד מעניין, כי בדרך כלל חברות טכנולוגיה משקיעות מיליונים בפרסום המוצרים שלהן. אבל Anthropic בחרו להצהיר הצהרה נועזת ולבדל את עצמם על ידי דחיית פרסומות בתוך הפלטפורמה שלהם.
אני אומר, זה סוג של כמו ללכת למסעדה יוקרתית ולהגיד, "אני לא אוהב את התפריט שלכם, אבל אני אכריז על זה בטלוויזיה!" 🤣
בכל מקרה, זה בהחלט מעורר מחשבה על ההבדלים בין הפלטפורמות הללו ועל האסטרטגיות השיווקיות שלהן. האם זה צעד חכם מצד Anthropic? האם זה יגרום לכם לבחור בקלוד במקום ב-ChatGPT?
אני סקרן לדעת מה אתם חושבים על המהלך השיווקי הזה. האם הוא יגרום לכם לנסות את קלוד? ואיך אתם מרגישים לגבי נושא הפרסומות בתוך AI צ'טבוטים? בואו נדבר על זה! 😎

