אתם מכירים את ההרגשה כשמכריזים על סוף עונה של הסדרה האהובה עליכם? קצת עצוב, קצת מרגש, ומשאיר אתכם במתח לגבי מה יקרה הלאה. אז תחשבו על זה בקנה מידה גדול יותר...
😮 "טים קוק עשוי לפרוש מתפקידו כמנכ"ל אפל בשנה הבאה!"
כן, קראתם נכון! לפי דיווח של ה-Financial Times, טים קוק, המנכ"ל הנוכחי של אפל, עשוי לעזוב את תפקידו כבר בשנה הקרובה. זה כמו רעידת אדמה בעולם הטכנולוגיה! 🌍
אתם בטח שואלים, למה לעזוב עכשיו? ובכן, קוק, שחגג לאחרונה יום הולדת 65, מכהן כמנכ"ל אפל כבר 14 שנים. הוא הוביל את החברה לתקופות של צמיחה מדהימה, אבל גם היה מעורב בכמה סערות ומחלוקות. אחד הצעדים המזוהים איתו הוא המעבר של אפל לייצור במיקור חוץ, שאפשר לה להתרחב בקנה מידה עצום.
ועכשיו, עם פרישתו של ג'ף ויליאמס, סמנכ"ל התפעול של אפל, נראה שהחברה עוברת שינוי. ג'ון טרנוס, סגן נשיא בכיר להנדסת חומרה, נחשב למועמד מוביל להחליף את קוק. אבל זה לא הכל! יש תזוזות בכירים נוספות, עם הרחבת תפקידים למנהלים כמו אדי קיו וקרייג פדרגי.
🤔 אז מה זה אומר על העתיד של אפל?
כנראה שנצטרך לחכות ולראות. מה שבטוח, זה יהיה מעניין לראות מי ימלא את נעליו הגדולות של קוק ומה הכיוון שאליו אפל תפנה.
מה דעתכם? האם אפל תמשיך לשגשג עם מנהיגות חדשה? ספרו לי מה אתם חושבים על השינויים האלה בעולם הטכנולוגיה! 🤖️

