zebrapps.ai image

‫🤖🤑💰 אין רווחים, רק דאגות: רוב המנכ"לים מודאגים‬

חברים, יש לי חדשות מטרידות מהחזית הטכנולוגית! אתם יודעים איך לפעמים אנחנו מצפים למשהו גדול, אבל מקבלים אכזבה? אז נראה שזה מה שקורה עם AI עבור חלק גדול מהמנכ"לים בעולם.
סקר חדש של חברת PwC חושף שיותר ממחצית המנכ"לים (56%!) טוענים שההשקעות שלהם ב-AI לא הניבו תשואה פיננסית. זה כולל גם ירידה בהכנסות וגם חוסר הצלחה בהפחתת עלויות. רק 12% דיווחו על הצלחה כפולה - גם הגדלת הכנסות וגם הקטנת הוצאות.
ועכשיו לתפנית המפתיעה בסיפור: למרות ההשקעות העצומות בתשתיות וטכנולוגיות AI, כולל בניית מרכזי נתונים מתקדמים, המנכ"לים עדיין מודאגים שהם לא משקיעים מספיק! 🤔
מוחמד קנדה, יו"ר PwC העולמי, אומר: "קבוצה קטנה של חברות כבר מצליחות להפוך את ה-AI לתשואה פיננסית מוכחת, בעוד רבות אחרות עדיין נאבקות לעבור משלב הפיילוט".
אז מה זה אומר עלינו, כאומה שמחבקת טכנולוגיה חדשנית? האם אנחנו משקיעים באסטרטגיות הלא נכונות? או שאולי זה רק עניין של זמן עד שה-AI יביא את התשואה המיוחלת?
אני סקרן לדעת מה אתם חושבים על הדילמה הזו. האם ה-AI הוא באמת הבטחה כלכלית, או שמא אנחנו צריכים להאט את הקצב ולבחון אסטרטגיות אחרות? שתפו אותי במחשבותיכם! 😎🤖